The Man Who Knew Too Little
In London to celebrate his birthday with James (Peter Gallagher), his rich younger brother, hapless American Wallace Ritchie (Bill Murray) gets signed up to participate in an elaborate role-playing theater performance. However, when Wallace accidentally receives a call intended for an actual hit man, he gets caught in a web of intrigue, completely unaware that the action unfolding around him is real. Luckily, the lovely Lori (Joanne Whalley) is around to help the clueless guy out of tight spots.