Alien Resurrection
Two hundred years have passed since Ellen Ripley (Sigourney Weaver) died on Fiorina 161. Aboard the medical research vessel USM Auriga, a team of scientists clone Ripley from her extracted DNA and removes the alien Queen embryo which was growing inside her at the time of her death.