Welcome to Willits
Deep in the woods of Northern California lies the quirky town of Willits, a haven for those who want to grow marijuana, use illicit drugs and foster conspiracy theories. When a group of teenagers decide to camp in the area and set up camp on the property of the city's most psychotic resident, they quickly discover that the madman believes there is an alien invasion about to take place and he is armed to the teeth to defend himself. The worst is that he may be right! Aliens, big fights and ... Unsuspecting travelers! This combination is pure fun!