All My Puny Sorrows
Based on Miriam Toews' best-selling novel, All My Puny Sorrows unexpectedly infuses wry humour into this heart-wrenching story of two loving sisters: one a gifted pianist (Sarah Gadon) obsessed with ending her life, the other a struggling writer (Alison Pill) who, in wrestling with this decision, makes profound discoveries about herself.