Almost Christmas
Walter Meyer (Danny Glover) is a retired mechanic who lost the love of his life one year earlier. Now that the holiday season is here, he invites daughters Rachel (Gabrielle Union) and Cheryl (Kimberly Elise) and sons Christian (Romany Malco) and Evan (Jessie T. Usher) to his house for a traditional celebration. Poor Walter soon realizes that if his bickering children and the rest of the family can spend five days together under the same roof, it will truly be a Christmas miracle.