Amazing Grace
In 1972, soul singer Aretha Franklin was at the height of her fame when she decided to go back to her roots of gospel music. Together with a gospel choir, she recorded her legendary album "Amazing Grace" in a church. Nearly 50 years later it has finally been restored to a soulful visual experience.