American Underdog
The inspirational true story of Kurt Warner, who overcomes years of challenges and setbacks to become a two-time NFL MVP, Super Bowl champion, and Hall of Fame quarterback. Just when his dreams seem all but out of reach, it's only with the support of his wife, Brenda, and the encouragement of his family, coaches and teammates that Warner perseveres and finds the strength to show the world the champion that he already is.