Artik
A comic book obsessed serial killer teaches his son how to get away with a series of brutal murders until the boy befriends a mysterious man, Holton, who threatens to expose their horrifying family secret. As Holton gets closer to the truth, he must not only fight for the young boy’s life, but for his own.