Bones and All
"Bones and All" is a story of first love between Maren (Taylor Russell), a young woman learning how to survive on the margins of society, and Lee (Timothée Chalamet), an intense and disenfranchised drifter; a liberating road odyssey of two young people coming into their own, searching for identity and chasing beauty in a perilous world that cannot abide who they are.