Bound
Sparks fly when Violet (Jennifer Tilly) sets eyes on Corky (Gina Gershon) in an elevator. Violet is the girlfriend of a violent gangster, Caesar (Joe Pantoliano), while Corky is fresh out of prison and doing renovations on the apartment next door. As the two women launch into a passionate love affair, they assemble an intricate plan for Violet to escape from Caesar, with two million dollars of the mob's money -- but the important part is to make it out alive.