Bromates
When best friends Jonesie and Sid both break up with their girlfriends, they decide to move in together in a misguided attempt to help each other get through this tough time. Alongside their pals Angry Mike and Runway Dave, things move quickly from heartbreak to hilarity to life and potentially death.