Bug
At a rundown desert motel, Agnes (Ashley Judd) begins a tentative relationship with a newcomer named Peter (Michael Shannon). He has a strange charisma, one that offers fearful and unstable Agnes a flicker of hope. When Peter reveals that the military deliberately infected him with a bug and that he has tiny insects crawling under his skin, paranoia begins to envelop the desperate pair.