Camping 3
As it does every summer vacation, the Blue Waves campsite welcomes back our old friends, the Pic family, Jacky and Laurette, Gatineau (recently divorced from Sophie), and the ever-dependable Patrick Chirac. And this year, Patrick has decided to test carsharing. Thinking he’s going to cross France with a certain Vanessa, he ends up with three guys: Robert, the charmer, Benji, the good-looking kid, and José, the bigmouth. And of course, after carsharing, Patrick finds himself trying out tentsharing...