Chicago
Winner of 6 Academy Awards, including Best Picture, and based on the hit Broadway musical, CHICAGO is a dazzling spectacle cheered by audiences and critics alike. At a time when crimes of passion result in celebrity headlines, nightclub sensation Velma Kelly (Catherine Zeta-Jones) and spotlight seeking Roxie Hart (Renée Zellweger) both find themselves sharing space on Chicago's famed Murderess Row. They also share Billy Flynn (Richard Gere), the town's slickest lawyer with a talent for turning notorious defendants into local legends. But in Chicago, there's only room for one legend!