Cold Storage
When a highly contagious, mutating fungus escapes a sealed facility, two young employees, joined by a grizzled bioterror operative, must survive the wildest night shift ever to save humanity from extinction, as the microorganism spreads and destroys everything in its path. Starring Joe Keery (Stranger Things), Georgina Campbell (Barbarian), and Liam Neeson (Naked Gun). From the producer of Zombieland and the screenwriter of Jurassic Park, Spider-Man, and Mission: Impossible, COLD STORAGE is an action-packed thrill ride and pure popcorn fun.