The Russia House
While visiting Moscow, British publisher Barley Blair (Sean Connery) learns of a manuscript detailing the Soviet Union's nuclear missile capabilities. British intelligence and the CIA consider the book to contain crucial information and recruit Blair to investigate its editor, Katya Orlova (Michelle Pfeiffer). As Blair learns the origin of the manuscript and discovers Russian military secrets, he falls in love with Katya and fights to protect her family.