Days and Nights
New England countryside, 1980s. On Memorial Day holiday, Elizabeth, a famous actress, and her boyfriend Peter arrive in the area to visit her parents at their family home near the lake. During a weekend full of disastrous events, culminating in serious discussions, unresolved past situations, and relationship problems, several curious characters ask for passage, each doing their part to build a peculiar family that stands together for salvation.