Deep
When a playful octopus named Deep gets his undersea fish colony in trouble, the tribe's stern leader orders Deep to go find help. Joined by his splashy friends -- a sassy shrimp and a silly anglerfish -- Deep takes a colorful, perilous journey through submerged cities and sunken ships, where he meets outrageous creatures and formidable foes.