The Brave One
New York radio host Erica Bain (Jodie Foster) endures a brutal attack that leaves her badly injured and her beloved fiance dead. The tragedy haunts her, and she sets forth on a personal quest for revenge. Her exploits captivate city residents but, as a determined detective (Terrence Howard) closes in on her, Erica wonders if she is now no better than those she hunts.