The Magnificent Seven
A Mexican village is at the mercy of Calvera, the leader of a band of outlaws. The townspeople, too afraid to fight for themselves, hire seven American gunslingers to free them from the bandits' raids. The professional gunmen train the villagers to defend themselves, then plan a trap for the evil Calvera.