The Company of Wolves
Wolves and werewolves lurk throughout the dreams of young Rosaleen (Sarah Patterson), who imagines that she must journey through a dark forest to live with her grandmother (Angela Lansbury). When Rosaleen meets a rugged hunter in the woods, she discovers that she has an animal-like attraction to him, leading to a macabre turn of events. The lupine-centric film also features stories within the main tale, told by both Rosaleen and her grandma, all of which have a supernatural bent.