Frailty
Years after terrorizing a small Texas community, the God’s Hand Killer has returned - leaving in his wake a perplexing trail of fear and death. Convinced that he knows the killer’s identity, Fenton Meiks shows up at FBI Headquarters, intent on putting an end to the murderous rampage and relieving his conscience of his family’s sinister secrets.