Full Moon in Paris
After Louise (Pascale Ogier) completes her art school studies, she begins to work as an interior designer in Paris, but her burgeoning career soon takes a back seat to her personal life. Although Louise lives with her lover Remi (Tcheky Karyo), an architect, his desire to settle down and experience marital bliss conflicts with her late-night lifestyle. Also complicating matters is Octave (Fabrice Luchini), a charming, married writer who is smitten with Louise.