Girl Happy
Elvis Presley stars as a singer on an undercover assignment to chaperone the rich and sexy daughter of a Chicago mob boss. Sun, sand and girls in bikinis! Band singer Rusty Wells (Presley) wants some time off from his Chicago nightclub gig to enjoy the springtime migration of young, beautiful women to the beaches of Ft. Lauderdale, Florida. The gangster owner of the Chicago club agrees to let Rusty go ... if Rusty keeps a surreptitious eye on his beautiful, rebellious daughter. Now, a simple Easter vacation trip to Florida turns into this madcap musical adventure.