Grand Piano
Elijah Wood plays Tom Selznick, a master-class pianist set to play in public for the first time in five years. Having famously choked during a performance of a piece by his late mentor, he is understandably nervous about his return to the stage. But shortly after he begins playing, he discovers that someone has marked up his sheet music with threats to murder him and his wife Emma (Kerry Bishe) unless he performs flawlessly. Receiving an earpiece that allows his would-be puppetmaster (John Cusack) to communicate with him, he's confronted with a challenge that has multiple repercussions—namely, in delivering a performance that not only saves his career, but his very life.