Grumpier Old Men
Put Jack Lemmon, Walter Matthau and Ann-Margret together in a small town; add Sophia Loren; mix it up; and you get the only thing more ornery than Grumpy Old Men--its sequel--in which a vivacious Italian beauty attempts to convert Wabasha, Minnesota's cherished bait store into a romantic Italian restaurant.