Hard Home
Simone Kessel (YELLOWJACKETS) stars in this action-packed revenge-thriller. After the shocking murder of her daughter, a woman turns her high-tech home into a trap for the killer, initiating a deadly cat-and-mouse game where every move can be fatal.