High School Musical 2
It's time to sing and dance because there is much to celebrate in High School Musical 2. The "Wildcats" of East High School are ready for fun now that they are on summer break. Troy (Zac Efron) is thrilled when he is offered a job at a club, but it's all part Sharpay's (Ashley Tisdale) plan to keep him from Gabriella (Vanessa Hudgens). How will it all end? All questions will be resolved in the club's Talent Night.