I Hate Valentine's Day
Genevieve (Nia Vardalos), a florist, and Greg (John Corbett), a restaurateur, are relationship-challenged. Genevieve avoids the pain of a broken heart by never going out with a man more than five times, and Greg has a string of disastrous relationships behind him. Though Greg agrees to Genevieve's five-date rule, neither he nor Genevieve can predict the romantic sparks that fly when they get together.