Imagining Argentina
During Argentina's 1970s military dictatorship, journalist Cecilia is concerned about the kidnappings that have been taking place in the country. She pens a critical newspaper editorial and is abducted by police. Soon after, her husband, Carlos Rueda, develops supernatural abilities and sees his wife meeting a terrible fate. When their daughter, Teresa, is also taken away, Carlos is nearly driven mad as he searches for them both.