Impure
Upon experiencing her first menstruation at school, June, a twelve-year-old Kenyan girl, grapples with the harsh reality of unawareness, exclusion, and shame. Since no one has educated her about this natural process, she is taunted by her classmates, faces mistreatment from her teacher, and is left with unanswered questions. What is happening to her body? Is she sick? Could she even infect her pregnant mother? On top of all this, will she ever be able to show her face at school.