Inferno
Famous symbologist Robert Langdon (Tom Hanks) follows a trail of clues tied to Dante, the great medieval poet. When Langdon wakes up in an Italian hospital with amnesia, he teams up with Sienna Brooks (Felicity Jones), a doctor he hopes will help him recover his memories. Together, they race across Europe and against the clock to stop a madman (Ben Foster) from unleashing a virus that could wipe out half of the world's population.