Infinitum: Subject Unknown
Jane (Tori Butler-Hart) wakes up in a strange attic, in a parallel world, with seemingly no way out. She soon discovers that she is stuck in a time-loop, destined to relive the same day over and over again. With each 'reset' she begins to reclaim her memories and piece together the clues to what is happening to her and the world around her, which seems to now be devoid of human life. Only through the help of Marland-White (Ian McKellen) she will uncover the truth to help her escape from this never-ending nightmare. Is this finite or infinite, Ad Infinitum?