Iron Sky: The Coming Race
Following the devastating aftermath of nuclear war on Earth, a former Nazi moon base has become the last refuge for mankind. Limited supplies and overpopulation threaten the survivors until Obi, the leader's daughter, finds a map pointing to a power buried deep under Earth's wasted surface that could save mankind or destroy it once and for all. When an old enemy leads the heroes on an adventure into the Hollow Earth, they must fight an ancient shape-shifting reptilian race to save humanity.