I.T.
Mike Regan (Pierce Brosnan) has everything he could ever want, a beautiful family and a top of the line smart house. The company he owns is on the verge of changing flight leasing forever. That is, until the relationship with his closest advisor turns nasty, to the point where his teenage daughter is being stalked and his family is under attack through every technological facet of their lives.