JCVD
Washed-up, fighting bankruptcy and caught in the midst of a desperate struggle to win his daughter back, Van Damme unwittingly becomes embroiled in a dangerous bank robbery led by a gang of armed and violent criminals. Trapped inside, Van Damme is framed for the robbery and the murder of innocent hostages. Now he must win the approval of the crowd, as well as the trust of the police, if he is to survive this deadly heist!