Jeruzalem
Two American girls on vacation follow a mysterious anthropology student on a trip to Jerusalem. The party is cut short when the trio is caught in the middle of a biblical apocalypse. Trapped between the ancient walls of the holy city, they must find a way out as the fury of hell is unleashed upon them.