Knock at the Cabin
While vacationing at a remote cabin in the woods, a young girl and her parents are taken hostage by four armed strangers who demand they make an unthinkable choice to avert the apocalypse. Confused, scared and with limited access to the outside world, the family must decide what they believe before all is lost.