Knuckledust
When the police kick open the doors of the elite underground fight club, Knuckledust, they find seven levels of hell, filled with the dead bodies of countless fighters, assassins and goons. Only one man, beaten up to a pulp, is still breathing: Hard Eight. With a shady government official en route to take him away, Chief Inspector Katherine Keaton and her team have ninety minutes to interrogate Hard Eight to find out if is the lone survivor or a multiple murderer.