La Vie de Bohème
Rodolfo (Matti Pellonpää), an Albanian refugee and painter; Marcel (André Wilms), a playwright; and Schaunard (Kari Väänänen), an avant-garde composer, become friends and allies in contemporary Paris. They maintain a genteel manner of relating to one another while constantly scrambling for money and risking starvation. After falling in love with a barmaid (Evelyne Didi), Rodolfo is deported. When he succeeds in re-entering the country, he and his friends try to revive their friendship.