Leading Lady
Leading Lady tells the story of an idealistic British drama school teacher, Jodi Rutherford, who persuades an initially reserved and rather dour South African farmer, Kobus Willemse, to prepare her for the role in a major film as an Afrikaans war heroine. In return, Jodi undertakes to organise and direct the annual concert on the Willemse farm. Jodi's interaction with the quirky small-town citizens and stubborn Kobus teaches her that there is more to life than "lights, camera … action!" Or is there …?