Little Monsters
Finnick is a young Finn, who doesn’t seem to care about his responsibility of making a home out of the house. Everything changes when a new family comes to his house, where Finnick’s tricks do not work at all, and he meets 13-year old Christine and inexplicable events begin to happen in the city.