Locked In
Loris is a musician with a dark past who's going to meet his fiancee Aurora who lives in another country. Due to train problems he is hosted by Flavia, Aurora's sister, for one night. But the very next day, whole Italy becomes red zone due to the Covid pandemic. Loris and Flavia are forced to live together in that house for two long months: besides the deep differences between them, an impossible love story will be born and the national lockdown will oblige them to face it.