Machete Kills
When the president (Carlos Estevez) of the United States has a mission that would be impossible for just any mortal man, the person he needs is Machete (Danny Trejo), a knife-wielding ex-Federale agent. Machete's mission is to take down Voz (Mel Gibson), a madman revolutionary and an eccentric billionaire arms dealer who has come up with a plot to start a nuclear war. Facing death at every turn from assassins, Machete pulls out all of his skills to get the job done.