Magnolia
On one random day in the San Fernando Valley, a dying father, a young wife, a male caretaker, a famous lost son, a police officer in love, a boy genius, an ex-boy genius, a game show host and an estranged daughter will each become part of a dazzling multiplicity of plots, but one story.