Man From Reno
The sheriff of a small town teams up with an author from Japan and a strange visitor from Reno. What's strangest about this man is the way that he vanishes so soon after they meet up with him. There's a sense of the mysterious that pervades their whole journey as they strive to figure out this man's secret. What is he concealing behind that enigmatic demeanor and inside his suitcase?