Milked
Young activist Chris Huriwai takes on the giants of New Zealand's multi-billion-dollar dairy industry. His journey uncovers alarming information about the industry's impact on the environment and our health, showing that we're on the edge of the biggest global disruption of food and agriculture in history. An international story told with a local eye, the film also points to what we can all do to change our fate.