Missing Link
Tired of living a solitary life in the Pacific Northwest, Mr. Link -- 8 feet tall and covered in fur -- recruits fearless explorer Sir Lionel Frost to guide him on a journey to find his long-lost relatives in the fabled valley of Shangri-La. Along with adventurer Adelina Fortnight, the trio encounters their fair share of peril as they travel to the far reaches of the world. Through it all, they learn that sometimes one can find a family in the places one least expects.