Moses the Black
A gritty Chicago redemption story inspired by fourth-century outlaw-turned-saint, Moses the Black confronts violence, justice, faith, and the belief that no life is beyond change. The film is executive produced by Curtis “50 Cent” Jackson and stars Omar Epps, Wiz Khalifa, Quavo, Chukwudi Iwuji, Corey Hendrix, and Deontay Wilder, with an original soundtrack executive produced by Wiz Khalifa.