Mucize
1961, the teacher Mahir from the west is placed to the far east, in a village that doesn't even have a school. Of course, Mahir isn't really pleased about the situation, however, his only condition is: the girls should go to school too. And Aziz... Aziz is 34 years old, not married and can neither read nor write. He is disabled. But together they build a school. Neither the disability nor poverty, nor the different languages or other cultures are a problem. But then the snow falls and with the fate of the village Aziz, the children and the teacher are left alone...